26 Ekim 2016 Çarşamba

Kırmacaksın

Kırmayacaksın kimseni !...
Büyüktür , bilir , "seni düşünür" !...
Küçüktür , sevimlidir , "senin sevgine ihtiyacı vardır" !...
Boğazından geçeni , bilir ...yastıklarını koklarlar ...?
Sabah ; balı , tereyağını , yumurtanı nasıl yediğini izlerler ...
Koçum , Bebeğim ...nasıl da DOYDU ?...
Aferin benim bebeme ...Meleğime ...
Aferin ...
Nasıl da kocaman adam olmuş , hanım hanımcık , maaşallah !...
Süs bebeği olmalıyız !...
Saksıların kırıldığını , toprağın dağıldığını BİLMEMELİLER !...
GÜLMELİSİN hep !...
Öncedendi , düşünce "du bi öpim geçer" sözcükleri !...
Şimdi ...kanasan da SAKLANMALI "can yaraların" !...
Gülümsemelisin !...İyiyim , ACIMADI diyebilmeli dudakların ...
Dökülmüş olsa da katransı dişlerin , beyaz görünmeli ...
Aferin denmeli SANA hep !...
NE kadar güzel bir EVLAT BÜYÜTMÜŞSÜN ...denmeli ...
Aynı SEN !...denmeli ...
Dayısı ...Halası ...hık demiş burnundan gelmiş ...kendin mi ?...
Hiç kırılmamalısın !...hiç bir trip taşıyamaz YÜREKLERE ...
Gülüşmeli , oynaşmalı , HEP İYİ OLAMALISIN sen !...
SEN ?...
Herkesin derdi OLABİLİR ama sakın ben deme !...
ben ?...
Gül ...eğlendir ...mutlu et ...koskocaman aferin !...
Alkışlar içinde , gururla çarpan yüreklerin en kocamanısın sen !...
Sen ?...
"Seni seviyorum " diyen sözcükler ,
"Sana ihtiyacım var" ,
"Seni ÖZLEDİM" ""hayalleri ",
"Yaşamın sana değil , söyleyene ait !..".
diye okunur ...hep beklenen olursun ...
önemli değil ...
Hep merak ederler !...
İyimisin , aç mısın , yattığın yer sıcak mı ?...
Bir şeye ihtiyacın var mı ?...
Sen !...
Sen !...
Surat asma şimdi !...
Gül ... kırılma sakın ..."Senin sevgine ihtiyacı var DÜNYANIN !..."
Sen ?...
dedim ya ...gül ...iyi olduğunu hissettir ...bitti !...
Sen ?...yok !...
Gülücük :) ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder