7 Ekim 2016 Cuma

Kelebek Misali

KELEBEK MİSALİ Bir kelebek olmak istiyorum Senin eşsiz aşk bahçende Gözlerimi açmak Senin sevginle yeşeren yapraklardan Senin şefkatinle büyüyen Çiçeklerden tatmak istiyorum Etrafında uçmayı Gönlümün bam telini titreten kokunu Her an duymayı istiyorum Sarsıcı rüzgarlarda sana sığınmayı Keskin soğuklarda ise O sıcacık tenine konmayı istiyorum Günün sonun da senin avucunun içinde Ölmeyi istiyorum. Bilirsinki kelebeğin ömrü bir gündür... Ben kelebek olmak istemiyorum Ben hayatımın her saniyesinde Seninle yaşamak istiyorum Ömrümün,nefesimin seninle Tükenmesini istiyorum Biliyorum yine ben göreceğim gözlerini Bir ben ben bakacağım içine Kimseler fark etmeyecek bile Tıpkı gözlerimi fark etmediğin gibi Ayak sesinden tanıyacağım seni Sessiz gelişinden anlayacağım Bir ben duyacağım ayak seslerini Ve yine yutkunacağım Yine salına salına geleceksin Bir ben alacağım kokunu Sadece benim hoşuma gidecek Herkes susacak sadece sen güleceksin Kimseler görmeyecek güldüğünü Duymayacak sesini Bir ben bileceğim neye güldüğünü Ve bir ben tahammmül edeceğim Senin gözlerine ve sevgine #YavusEsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder